divendres, 14 de juliol del 2017

CURS D'ESTIU 2017


El ioga, una llavor per al benestar a l’aula, aquest és el títol que presentava la formació de l’escola d’estiu proposada pel grup de treball GRIAE de l’ICE de la UB, i és justament això el que vam viure amb el grup de participants durant tota la primera setmana del present mes  juliol: BENESTAR.
Vam establir relacions saludables entre tots els membres, els quals van participar activament a totes les activitats que vam proposar. Vam avançar junts pel sinuós camí de la subtilesa que és “sentir-se bé” amb els altres i amb un mateix, sentint que cadascun i cadascuna disposava del seu espai, de la seva veu.

Ha estat una formació plural i diversa amb veus i personalitats diferents que, tal com fa l’arc de Sant Martí, han acolorit el cel de l’aprenentatge.



Acabem amb aquesta frase d’una de les participants:

“El dilluns vaig arribar tan cansada que vaig estar a punt de no entrar a l’aula, el dimecres em sentia tan bé que no m’hauria important tornar-me a trobar amb els alumnes i reprendre un nou curs. Se m’ha obert un munt d’idees que ja tinc ganes de posar en  pràctica”.




Moltes gràcies a totes i tots, que tingueu un bon curs. Seguirem treballant la terra perquè hi creixin les llavors que ens faran a tots més lliures.
Ara, a gaudir del repòs ben merescut!

                                                        Equip GRIAE

1 comentari:

  1. Quina sort van tenir aquestes i aquests alumnes d'experimentar amb professionals tant engrescadores i entregades. Bon estiu a totes!!

    ResponElimina