dijous, 23 de març del 2017

ENS PRESENTEM


El Grup de Recerca de Ioga a l'Àmbit Educatiu (GRIAE) el formem les següents persones:




Ana B. Agruña Barreiro 

Mestra d’Educació Infantil i Primària. Practicant de Hatha ioga des de fa anys seguint les ensenyances de Ramon Cases, deixeble directe de Nil Haoutoff. M’he format en Psicomotricitat i continuo la meva formació en ioga i pranayama.








Montserrat Clares Ruiz

Mestra de primària, especialitzada en llengua anglesa. Practicant de ioga i meditación des de fa anys. Formada en Tècniques de Relajación, Ioga i Educació (RYE Espanta) i en Meditació Activa (Osho® Siddhartha Instituto).









Escanear
Irene Mansilla Laguía
Graduada en educació Infantil per la UB, Tècnica d’educació Infantil i diplomada en Turisme per la UNED. Practicant de ioga i meditació Vipassana des de fa més de 17 anys i professora de ioga per infants i per famílies des del 2009 en diferents centres de ioga i escoles. Creadora de YOGAMINI, un ioga per nens i nenes que es caracteritza per un estil personal creat a partir de de la formació personal de l’autora en el món de l’educació i del ioga.




Isabel Miralvés Guiral

Professora de Cicles Formatius d'Informàtica, Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.
Enginyera Superior en Informàtica. Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
Coach de Ioga Shri Vivek, Gestió d'Estrès i Conflictes Personals, certificada per “Nirperksha Sannyas Ashram”, d'ÍNDIA.
Formació en Art-teràpia. Associació per l'Expressió i la Comunicació de Barcelona.
Professora i practicant de Ioga Shri Vivek.
En el ioga he trobat tot el necessari per caminar en la multi dimensionalitat de la vida, i desenvolupar una base sòlida i científica. He fet una part important del centre de la meva vida la transmissió d'aquests coneixements a altres persones. En la meva línia professionals, comparteixo aquests ensenyaments als meus alumnes treballant el concepte de que ioga consisteix a unir-nos amb el que estem fent (ja sigui estudiar, treballar, relacionar-nos, cuidar-nos...) a través de les diverses tècniques que ens proposa aquesta ciència mil·lenària. En aquest sentit aplicar aquestes tècniques fa que la satisfacció a la vida augmenti, objectiu de tots.

M. Teresa Lladó i Esclusa 


  • Mestra de primària y professora de secundària, especialitzada en llengua francesa.
  • Professora de ioga.
  • Llicència d’estudis sobre el ioga a l’educació 2006-2007. Lloc web: http://www.xtec.cat/~mllado/
  • Diplomada en Tècniques de ioga en l’educació i en Tècniques de relaxació pel RYE França.
  • Secretària y formadora RYE.
  • Membre  del Grup de treball “El Ioga a l’ Educació” del ICE de la UAB, Barcelona 2007-13.
 La seva trobada amb MichelineFlak li va fer veure la importància d’ensenyar els nens a habitar el seu cos i la seva ment, a descobrir i a descobrir-se a través del ioga. Intenta, tal com diu la llegenda, “fer  la seva part”  per tal que l’aprenentatge i l’educació siguin moments de creixement i desenvolupament per als alumnes, mestres i  professors.






Carmina Ruiz Serrano




Mestra d’Educació Infantil i Primària i actualment treballo a l’Escola Masrampinyo de Montcada i Reixac (Barcelona). Practicant Hatha ioga. Diplomada en Tècniques de ioga en l'educació. Continuo formant-me en ioga i pranayama.











Anna Vazquez Adell

Mestra de l'escola pública Ramon Llull de Barcelona. Practico Hatha ioga des de fa anys. Formada pel RYE en tècniques de relaxació, yoga i educació.






Anna Vinyoles Auladell


  • Professora de secundària de Llengua i literatura catalanes.
  • Professora de ioga Siromani pels Sivananda Yoga Vedanta Centres (Aluenda, Saragossa) des de 2012.
  • Yoga Acharya pels Sivananda Yoga Vedanta Centres (Orleans, França) des de 2015.
  • Especialista en Ioga per a nens, gràcies a la participació al Kids Camp (Canadà, 2017) i formació específica rebuda al "Kids ang Teen Teacher Traning Course".
  • Des del 2016, realitzant la tesi doctoral en pedagogia sobre els beneficis del ioga a l'aula.




Cap comentari: