El Grup de Recerca de Ioga a l'Àmbit Educatiu (GRIAE) el formem les següents persones:
Mestra d’Educació Infantil i Primària. Practicant de Hatha ioga des de fa anys seguint les ensenyances de Ramon Cases, deixeble directe de Nil Haoutoff. M’he format en Psicomotricitat i continuo la meva formació en ioga i pranayama.
Montserrat Clares Ruiz
Graduada en educació Infantil per la UB, Tècnica d’educació Infantil i diplomada en Turisme per la UNED. Practicant de ioga i meditació Vipassana des de fa més de 17 anys i professora de ioga per infants i per famílies des del 2009 en diferents centres de ioga i escoles. Creadora de YOGAMINI, un ioga per nens i nenes que es caracteritza per un estil personal creat a partir de de la formació personal de l’autora en el món de l’educació i del ioga.
Professora
de Cicles Formatius d'Informàtica, Departament d'Ensenyament de la
Generalitat de Catalunya.
Enginyera
Superior en Informàtica. Universitat Politècnica de Catalunya
(UPC).
Coach
de Ioga Shri Vivek, Gestió d'Estrès i Conflictes Personals,
certificada per “Nirperksha Sannyas Ashram”, d'ÍNDIA.
Formació
en Art-teràpia. Associació per l'Expressió i la Comunicació de
Barcelona.
Professora
i practicant de Ioga Shri Vivek.
En
el ioga he trobat tot el necessari per caminar en la multi
dimensionalitat de la vida, i desenvolupar una base sòlida i
científica. He fet una part important del centre de la meva vida la
transmissió d'aquests coneixements a altres persones. En la meva
línia professionals, comparteixo aquests ensenyaments als meus
alumnes treballant el concepte de que ioga consisteix a unir-nos amb
el que estem fent (ja sigui estudiar, treballar, relacionar-nos,
cuidar-nos...) a través de les diverses tècniques que ens proposa
aquesta ciència mil·lenària. En aquest sentit aplicar aquestes
tècniques fa que la satisfacció a la vida augmenti, objectiu de
tots.
M. Teresa Lladó i Esclusa
- Mestra de primària y professora de secundària, especialitzada en llengua francesa.
- Professora de ioga.
- Llicència d’estudis sobre el ioga a l’educació 2006-2007. Lloc web: http://www.xtec.cat/~mllado/
- Diplomada en Tècniques de ioga en l’educació i en Tècniques de relaxació pel RYE França.
- Secretària y formadora RYE.
- Membre del Grup de treball “El Ioga a l’ Educació” del ICE de la UAB, Barcelona 2007-13.
La seva trobada amb MichelineFlak li va fer veure la importància d’ensenyar els nens a habitar el seu cos i la seva ment, a descobrir i a descobrir-se a través del ioga. Intenta, tal com diu la llegenda, “fer la seva part” per tal que l’aprenentatge i l’educació siguin moments de creixement i desenvolupament per als alumnes, mestres i professors.
Mestra d’Educació Infantil i Primària i actualment treballo a l’Escola Masrampinyo de Montcada i Reixac (Barcelona). Practicant Hatha ioga. Diplomada en Tècniques de ioga en l'educació. Continuo formant-me en ioga i pranayama.
Anna Vazquez Adell
Mestra de l'escola pública Ramon Llull de Barcelona. Practico Hatha ioga des de fa anys. Formada pel RYE en tècniques de relaxació, yoga i educació.
Anna Vinyoles Auladell
- Professora de secundària de Llengua i literatura catalanes.
- Professora de ioga Siromani pels Sivananda Yoga Vedanta Centres (Aluenda, Saragossa) des de 2012.
- Yoga Acharya pels Sivananda Yoga Vedanta Centres (Orleans, França) des de 2015.
- Especialista en Ioga per a nens, gràcies a la participació al Kids Camp (Canadà, 2017) i formació específica rebuda al "Kids ang Teen Teacher Traning Course".
- Des del 2016, realitzant la tesi doctoral en pedagogia sobre els beneficis del ioga a l'aula.
Cap comentari:
No es permeten comentaris nous.